Páginas

14 de agosto de 2012


Hei. Eu nu iubesc asa, am doar se bucură de a fi cu tine şi atunci când este distractiv. Dar nu, eu nu sunt în dragoste cu tine, şi nu vreau să cred că, cel puţin nu în partea de rău, dimpotrivă ....
Deci, ceva timp în urmă cineva iubesc foarte mult, sa uitat în ochii mei şi a întrebat, "De ce nu acest aspect atât de trist?" şi I-am răspuns simplu: "Solitude". apoi că cineva mi-a spus acelaşi: "Tu ştii ce ai fost prin atât de multe lucruri rele în ultima vreme, ai doar de închidere pentru lume, iar acest lucru este normal, dar numai te va fi capabil să înveţe să zâmbească din nou?". Deci, acum, oamenii din calea mea, şi cu aceşti oameni am învăţat să zâmbească, să fie eu. Dar apoi totul sa intamplat cu noi, şi mi-a făcut bine, dar vă rugăm să reţineţi că nu sunt în dragoste, doar vă mulţumesc că pot continua să fie singur şi zâmbesc mai mult. Cu excepţia faptului că unii oameni au tendinţa de a confunda lucrurile, si ma frustreaza atat de mult. Şi apoi, după ce am învăţat să lase lucrurile bune se întâmplă să-mi persoana, am citat mai sus a spus: "Nu contează cine eşti, de a trăi clipa, sa te distrezi, Numai Dumnezeu ştie ce se va întâmpla în viaţa ta, SFÂRŞIT învăţat să dau o valoare. acesta este motivul pentru care a trecut prin această fază, a fost o experienţă de învăţare. Şi ce va fi, va fi "

Nenhum comentário :